Mis oleks, kui su ideaalsed kliendid jõuavad sinuni ka siis, kui ühtegi kampaaniat käimas pole, sest su brändi hääl on nii VÕIMAS?
Brändi hääle juhendiga saavutad ühtse ja meeldejääva suhtluse kõikides turunduskanalites
On tuhandeid kliente, kes vajavad JUST PRAEGU sinu brändi. Sinu ülesanne on olla nähtav, et nad sinuni jõuaksid. Kuidas seda teha?
Sa vajad brändi hääle juhendit, kui:
➣ sinu ettevõtte läbib parajasti rebrandingut, sul on olemas visuaalid, kuid brändi hääl on puudulik.
➣ oled töötanud copywriteri(te)ga, kes ei ole suutnud sinu brändi häält kirja panna nii nagu sa tunned, et see olema peaks.
➣ sinu turundustiim on segaduses, sest ei tea, kuidas sõnumeid edasi anda.
➣ sa veedad liigselt aega oma kirjutajate suunamisega.
➣ sul on nii omapärane visioon, et sa ei oksa seda ise oma kirjutajatele seletada.
➣ tegutsed suure konkurentsiga valdkonnas, kus on hädavajalik, kuid raske, eristuda.
Loon sulle meeldejääva ja eristuva brändi hääle juhendi, mille abil saad panna aluse lojaalsetele kliendisuhetele, kasvatada käivet ja usaldust oma brändi vastu.
“Bränd ilma hääleta on nagu inimene ilma veeta!”
Kas teadsid, et:
👉 77% tarbijatest ostavad brändidelt, kes jagavad nendega samu väärtuseid?
👉 88% tarbijatest peavad määravaks autentsust, kui peavad langetama ostuotsuse või millist brändi nad usaldavad.
👉 2/3 brändidest tõdevad, et ühtne ja järjepidev suhtlus kõikides kanalites on toonud vähemalt 10% käibe kasvu.
Brändi hääle juhend on täielik ülevaade sellest, KUIDAS bränd oma publikuga suhtleb, mitte MIDA bränd oma publikule ütleb.
Brändi hääle juhend ei ole:
❌ kontrollnimekiri pinnapealsetest ettekirjutistest.
❌stiili juhend, mis näitab, kus SEO mõrksõna kasutada, mitu koma lauses olema peab cõi kuhu link lisada.
❌kirjeldav dokument, mis sisaldab omadusõnu nagu JULGE, AUS, SÕBRALIK ilma neile personaalset tähendust andmata.
Brändi hääle juhend on põhjalik, brändi väärtustest, eesmärkidest ja missioonist loodud terviklik kogum, mida saad jagada oma loovtiimiga, et tagada:
✅vankumatu suhtlusstiil,
✅pikaajaline kliendi lojaalsus,
✅eristuv bränd,
✅bränd, mille üle saad uhkust tunda!
Brändi hääle juhend ongi sinu brändi aju!
#1
erinevus brändi vahel, mis kestab ja brändi vahel, mis kustub, on unikaalne brändi hääl.
Brändi hääl on see, mis eristab sinu brändi konkurendi omast, sest mitte kunagi ei saa olla kahte 100% ühesugust brändi.
Kas sa veedad oma “vaba aega” hambad ristis turundustekste luues, konkurentide turundusvõtteid uurides, ehk isegi kopeerides ja mõeldes, miks see tulemusi ei too?
Sul on tutikas koduleht, mille külastatavus on alla igasuguse arvestuse ja bounce rate vaevu lahkub 100% juurest?
Kujutle, et sa ei pea enam turundustekste ümber kirjutama ja toimetama, et need sinu brändi moodi kõlaks.
Kujutle tunnet, kui su brändi turunduskanalid on omavahel harmoonias.
Personaalne brändi hääle juhend aitab sinul ja sinu loovtiimil olla ühel lainel sõnakasutuse, suhtlusstiili ja brändi sõnumi edastamisel.
See muudab sinu brändi isikupäraseks ja äratuntavaks!
See loob emotsionaalse sideme sinu, sinu ideaalse kliendi ja koostööpartnerite vahel.
Mida veel tahta?!?
Ahhetama panev brändi hääle juhend:
✅eristab kristallselgelt sinu brändi teistest.
✅muudab su brändi kergusega äratuntavaks.
✅annab selged juhised suhtlusstiili välja kujunemiseks.
✅hoiab kõikides turundustegevustes brändile iseloomulikku väljendusviisi.
✅aitab sinu ideaalset klienti nagu magnetit sinu brändi poole tõmmata.
✅on alustalaks turundusstrateegiate paika panemisel.
✅viib sinu brändi oluliseima sõnumi massideni.
Loo sisu oma brändist lähtuvalt - ära murra pead, kuidas sisu brändile vastavaks muuta.
⚡Minu eesmärk on aidata sinul, edule orienteerunud ja julgel brändi omanikul, mõista ja leida oma brändi sisehääl, väärtused ja tõekspidamised⚡
⚡Ma panen need sinu jaoks kirja siduvasse kogumikku, millele saad toetuda ja mida saad jagada oma loovtiimiga ⚡
⚡Nii valitseb kõikides su brändi turunduskanalites ühtne, püsiva kvaliteediga ja kergesti äratuntav suhtlusmaneer ⚡
Tahad minu trükkivaid sõrmi oma brändi hääle juhendit kirjutama?
Tee nii
“Anna-Liisa, kirjuta minu brändi hääle juhend!” nupu kaudu või kirjuta mulle e-mail annaliisa@sisuvalem.ee
Lepime kokku, kuidas soovid tutvuda teha – video, päris kohumine või kirjalik suhtlus.
Kui oleme jutustanud ja selgub,et klapime, saame tööga pihta hakata.
Ole valmis
Muidugi sinu ettevõtte kohta. Osade peale pole sa ehk isegi mõelnud, aga ära muretse. Ma juhendan ja toetan sind ning koos leiame neile kõigile vastused. Tunne end mugavalt ja vabalt – ükski idee ei ole liiga pöörane!
Kirjalik tagasiside klientide või koostööpartnerite poolt, tänusõnumid sotsiaalmeedias, kajastused meediaväljaannetes, jmt.
Kui mul on kogu vajalik info olemas, jätkan mina tööd. Sina saad keskenduda (või mitte) millele iganes soovid 🙃
Kui saadan sulle tekste ülevaatamiseks, palun sul sellesse süveneda ja anda mulle tagasisidet.
Kui sa ei ole 100% rahul ja näed, et midagi vajab muutmist, teen seda.
Saad brändi hääle juhendi, mis vastab läbinisti sinu brändi väärtustele, tõekspidamistele ja missioonile. Brändi hääle juhend, mille üle saad uhke olla!
Pane tähele!
Ma tean, et ma saan sinu ettevõte arengule kaasa aidata. Ma õpin tundma sinu valdkonda ja pühendun täielikult sinu tekstide kirjutamisele.
Selleks, et mina saaksin teha oma tööd, pead olema tekstide valmimisse sama pühendunud kui mina. See tähendab, et sa oled kogu meie koostöö vältel kättesaadav ja vastad küsimustele, ettepanekutele ja ideedele aktiivselt. Samamoodi olen mina sinu jaoks olemas, kui sinul tekib mõtteid.
Mina, copywriter olen ka inimene ja võin vahel vigu teha(olgugi, et mitte tahtlikult). Ma luban, et ma annan endast parima, et pakkuda sulle võimalikult ideaalne tulemus. Aga pea meeles, et tulemus sõltub suuresti informatsioonist ja selle kvaliteedist, mida sina mulle sisendina annad.
Kui sul ei ole aega olulistele küsimustele vastamiseks ja info andmiseks või edastamiseks, võtad sa täie vastutuse töö mitte valmimise või hilinemise osas. Seljuhul esitan ma sulle täpse arve minu poolt panustatud töö ja kulutatud aja ulatuses.
Klientide ja koostööpartnerite tagasiside on päris.
See veebisait ei ole Facebooki veebisaidi ega Facebook Inc osa. Lisaks ei toeta Facebook seda saiti mingil viisil. Facebook on Facebook, Inc. kaubamärk.
Sellel lehel oleva materjali kasutamine ilma Bonnie OÜ loata on keelatud.