Kujuta ette, et oled kõige romantilisemal kohtingul oma elus.
Oled kaaslasega, kes on kauneim kogu maal, imelises paigas.
Kõik nagu päris muinasjutus!
Kuni esimese suudluseni…
See on kohutav!
Kui selline lugu juhtuks sinu kodulehega?
Programmeerijad ja disainerid loovad kutsuva ja huvitava lehe, kuid sisutekstid on alla igasuguse arvestuse ja peletavad kliente kiiremini kui sa jõuad öelda “käive” …
Kas see ärritaks sind?
🤔
Vajad kodulehe tekste, mis loovad emotsionaalse sideme sinu ideaalse kliendiga?
Tead, mis minuga üle kolme aasta tagasi juhtus?
Ma olin just otsustanud teha 180° karjääri pöörde ilusalongi omanikust täiskohaga copywriteriks. Vajutasin ‘avalikusta’ nuppu oma tutikal kodulehel.
Kõige vingem tunne üldse!
Ma olin tundide viisi tekste kohandanud – sõnade valimine, järjekorra katsetamine, seoste ja ühtse kuvandi loomine…
Ei läinud kaua, kui sain esimese e-maili. “Jess, teeme ära, juba töötab see abimees,” mõtlesin.
“Ma käisin su kodulehel, et mis sa siis teed ja kes see copywriter on üldse?”
Ahhh?! Mis mõttes…Kujutad ette, mis tunne see on? Ma olin nii löödud.
Otsustasin, et ma ei taha enam kunagi seda tunnet tunda.
Sellest saati pühendan end ka sellele, et ükski minu klient ei peaks seda tundma.
Kas sul on kunagi midagi sellist juhtunud?
Või oled sa praegu oma kodulehe tekstidega hädas?
Kas sa:
…ei oska ise kodulehe tekste kirjutada?
…tunned, et su kodulehe tekstid vajavad värskendust?
…vajad kodulehe tekste, mis töötavad tänapäeva turundusmaailmas?
…leiad, et praegused kodulehe tekstid ei anna edasi sinu ettevõtte väärtuseid, eesmärke ja uskumusi?
…näed igakuiselt kodulehe külastamise statistikat, mis ei ole kiitlemist väärt?
Kirjutan sulle kergesti loetavad kodulehe tekstid, mis annavad edasi sinu ettevõtte väärtused, eesmärgid ja olemuse. Loo oma kliendiga pikaaegne ja kindel suhe!
Mida Chanet minuga koostööst arvas?
“Ma tahan, et minu kodulehe külastajad satuksid segadusse ega saaks aru, mida ma pakun!” ütles mitte ükski ettevõtja, mitte K-U-N-A-G-I!
Kas teadsid, et kuni 70% nutikatest, ajaga kaasas käivatest ettevõtetest, kasutavad copywritereid iga oma turundusteksti kirjutamiseks?
Copywriterina õpin tundma sinu ettevõtet läbi ja lõhki, taban selle olemuse ning kirjutan tekstid sellest lähtuvalt.
Ma olen nagu pisike, nähtamatu vahemees, kes ehitab sildasi sinu ettevõtte, klientide ja koostööpartnerite vahel. Need väikesed sillad on kirjutatud sõnad, mis loovad emotsionaalseid seoseid ja teevad sinu eest müügitöö ära.
Muidugi on (üli)oluline, et leiame ühise keele ja meele. See on kogu asja tuum, et tulemuseks oleks sujuv ja meeldiv koostöö.
Nii-nii...Mis sa arvad, kas mina võiksin sinu kodulehe tekstide kirjutamisega kümnesse panna?
👉 Ma väärtustan julgust.
Ma ootan oma kliendilt ausust, avatud meelt ja suhtlust.
Eesmärk on eristuda, eks?
👉 Ma ei ole agentuur. Ma olen üksikettevõtja – eelda vahetut, otsest ja kiiret suhtlust.
Räägi minuga täiesti vabalt, ära vaeva oma pead sõnakasutuse pärast.
👉 Ma armastan küsimusi esitada, mitte liiga palju, aga piisavalt, et sinu ettevõtet, kliente ja sind tõeliselt tundma õppida.
Kuidas muidu saan ma luua tekstid, mis vastavad sinu brändi häälele ja on sinu moodi?
👉 Ma tean, mis on kaalul, kui kodulehe tekstid on puudulikud.
‘Adios amigos’ ja edasi uutele seiklustele, kuigi eelmisele pole veel võimalustki antud.
👉 Ma ei võta kunagi kahte samas valdkonnas tegutsevat klienti üheaegselt.
See tähendab, et ajal kui valmivad sinu kodulehe tekstid, ei kirjuta ma sinu konkurendi omi.
Kuidas mõjutavad halvad sisutekstid kodulehel sinu äri?
Kohtingu lugu mäletad, millega alustasin?
❌ Kodulehe kasutajakogemus on kehv. Su ettevõte näib ebaprofessionaalse ja ebakvaliteetsena.
❌ Potentsiaalne klient tunneb, et sa ei mõista teda. Ta tunneb, et sina ei ole tema probleemi lahendus. Isegi, kui sina tead, et oled.
❌ Lugejal puudub huvi sinu kodulehel oma väärtuslikku aega veeta ja lahkub, süvenemata, kuidas sa tema elu paremaks muudaksid. Kui see halbade tekstidega üldse kirja saanud on…
❌ Emotsionaalse side tagab külastaja huvi sinu toote või teenuse vastu. See on aluseks, et sinu ettevõtet mäletatakse, tahetakse rohkem tunda ja hakatakse usaldama. Halvad tekstid ei loo emotsionaalset sidet.
See on lihtne – halvad kodulehe tekstid kahjustavad sinu ettevõtte mainet, käivet ja ellujäämise võimalusi.
Mida Jaanus minuga koostööst arvas?
Kui lased minul oma kodulehe tekstid kirjutada siis:
✅ Saavad sinu lugejad täpselt aru, mis toodet või teenust sa neile pakud. Sinu publik mõistab sinu ettevõtte eesmärke ja samastub sinu brändiga. Tekib emotsionaalne side, usaldus ja lojaalsus sinu ja sinu klientide vahel, mis tagab ka ettevõtte kasvu.
✅ On su kodulehel äratuntav sõnakasutus, sinu väärtused ja püsiväljendid.
✅ Sina saad samal ajal tegeleda sellega, mida oled juba kaua igatsenud. Tahad raamatut lugeda, sõpradega õhtustada, päikeseloojangut vaadata või lihtsalt magada? Aga palun!
✅ Säästad oma aega, energiat, närve ja raha. Ära jäävad kulutused ettevõtte sisesele copywriterile. Tead küll – palk, maksud, haiguslehe rahad, puhkusetasud jm.
Tahad minu trükkivaid sõrmi enda ettevõtte tekste kirjutama?
Kõigepealt:
“Anna-Liisa, kirjuta minu kodulehe tekstid!” nupu kaudu või kirjuta mulle e-mail annaliisa@sisuvalem.ee
Lepime kokku, kuidas soovid tutvuda – video, päris kohumine või kirjalik suhtlus.
Kui oleme jutustanud ja selgub,et klapime, saame tööga pihta hakata.
…natuke formaalsusi. Allkirjastame lepingu, mis kaitseb sind ja mind ning tagab sujuva koostöö.
Ole valmis:
Muidugi sinu ettevõtte kohta. Osade peale pole sa ehk isegi mõelnud, aga ära muretse. Ma juhendan ja toetan sind ning koos leiame neile kõigile vastused. Tunne end mugavalt ja suhtle minuga vabalt.
Kui on, soovin seda näha.
Nemad on vahetus suhtluses sinu klientidega ja oskavad paljudele küsimustele vastata. Kui sul on kirjalikku tagasisidet klientide poolt, soovin ka nendele ligipääsu.
Kui mul on kogu vajalik info olemas, jätkan mina tööd. Sina saad keskenduda (või mitte) millele iganes.
Saadan tekstid sulle ülevaatamiseks 1,5 nädala jooksul. Kui oled need üle vaadanud ja mitte ainult, vaid tõsiselt süvenenud, palun sinu tagasisidet.
Kui sa ei ole 100% rahul ja näed, et midagi vajab muutmist, teen seda. Muudatused viin sisse kahe tööpäeva jooksul.
Kahe nädala möödudes saad reklaamida oma turundusplatvormidel välja uue kodulehe sisu, mis vastab läbinisti sinu brändi väärtustele ja mille üle saad uhke olla!
*Kui tahad, aitan sul ka postituse sisu kirjutada!*
Pane tähele!
Ma tean, et ma saan sinu ettevõte arengule kaasa aidata. Ma õpin tundma sinu valdkonda ja pühendun täielikult sinu tekstide kirjutamisele.
Selleks, et mina saaksin teha oma tööd, pead olema tekstide valmimisse sama pühendunud kui mina. See tähendab, et sa oled kogu meie koostöö vältel kättesaadav ja vastad küsimustele, ettepanekutele ja ideedele aktiivselt. Samamoodi olen mina sinu jaoks olemas, kui sinul tekib mõtteid.
Mina, copywriter olen ka inimene ja võin vahel vigu teha(olgugi, et mitte tahtlikult). Ma luban, et ma annan endast parima, et pakkuda sulle võimalikult ideaalne tulemus. Aga pea meeles, et tulemus sõltub suuresti informatsioonist ja selle kvaliteedist, mida sina mulle sisendina annad.
Kui sul ei ole aega olulistele küsimustele vastamiseks ja info andmiseks või edastamiseks, võtad sa täie vastutuse töö mitte valmimise või hilinemise osas. Seljuhul esitan ma sulle täpse arve minu poolt panustatud töö ja kulutatud aja ulatuses.
Klientide ja koostööpartnerite tagasiside on päris.
See veebisait ei ole Facebooki veebisaidi ega Facebook Inc osa. Lisaks ei toeta Facebook seda saiti mingil viisil. Facebook on Facebook, Inc. kaubamärk.
Sellel lehel oleva materjali kasutamine ilma Bonnie OÜ loata on keelatud.